Mountbiking

Vyšlapať si to s bicyklom niekde na kopec a odtiaľ si užiť šialený zjazd dole. Nočná mora pre poisťovne, sen každého bikera. Netreba sa dať odradiť pohoršenými pohľadmi "človeka mestského", keď našinec nakladá bicykle na strechu auta. Ten pôžitok na kopcoch stojí za to.

Fieldbiking

Na toto si dáme urobiť copyright. Je to jazdenie na bicykli po rovine, lenže asfaltky sú trochu nudné, takže fieldbiking je jazda po poľných cestách. Kto to neskúsil, asi neuverí, že aj takáto jazda dá zabrať kondičke a človek objaví neskutočné skratky. Príležitostné udivené pohľady traktoristov sa dajú ignorovať a treba sa spolahnúť na inštinkt, či na konci štvorkilometrovej neupravenej hlinenej (blatovej) cesty je asfaltka, alebo neprekonateľný kanál.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

2011

Púchovská dolina - štart a cieľ v obci Dohňany. Parkovanie pri hlavnej ceste pri odbočke na Náučný chodník zdravia "Tri Skaly", odtiaľ podľa smerových tabúľ k rozhľadni na "Tlstej hore" a naspäť po náučnom chodníku smerom na Dlhú lúku. Dá sa aj opačným smerom na Čertovu skalu, skúsime nabudúce. Občas sa zadarí aj pád.

Doľanský okruh - novoobjavený okruh v Malých Karpatoch. Štart v Doľanoch, po hlavnej ceste do Horných Orešian, tam okolo Orešianskej priehrady smerom na Rybáreň a po lesnej asfaltke naspäť do Dolian. Ľahšie a kratšie ako "Smolenický okruh".

Cyklotrip na Bzinských kopaniciach - oblasť Veľkej Javoriny, kam sa človek pozrie, samý kopec. Príjemná makačka do kopcov, úžasné zjazdy z nich. (video)

Okruh okolo Vodného diela Kráľová - Kaskády, Šaľa, Šoporňa, Váhovce, Kaskády. Ak si dáte podmienku, že sa od Váhu nevzdialite na viac ako 50 metrov, celkom slušne si dáte do tela.

PredLEMURie

Smolenický okruh - odparkovať pri jaskyni Driny, odtiaľ sa spustiť do Smoleníc, ďalej na Trstín, Bukovú, okolo vodnej nádrže popod hrad Ostrý kameň, no a potom netreba prešvihnúť značenú cyklotrasu, ktorá vás dovedie priamo na parkovisko pri jaskyni. Záverečný zjazd je úžasný, po mierne rozbitej asfaltovej ceste.

Chata pri Zelenom plese - značená cyklotrasa!!! Pre tých ktorý poznajú cestu z Bielej vody je to možno trochu prekvapivé, ale dá sa to relatívne v pohode zvládnuť. Akurát horolezci na chate na vás budú pozerať ako na zjavenie, keď si vedľa ich lán opriete bicykle.

Okolo Zemplínskej šíravy - veľa asfaltky, málo poľných ciest. Výlet na nedeľné popoludnie, ale nabudúce by sme to pri 35 stupňoch v tieni asi nerobili, lebo toho tieňa tam veľa nie je.

Veľká Javorina - hore a dole po rozbitej asfaltke. Dominantná samica tam zatiaľ drží svoj rekord v rýchlosti na bicykli = 64 km/h. Jednoznačne odporúčame si to aj hore vyšlapať na bicykli, aby človek spoznal zákruty a vedel kedy pribrzdiť a kedy si môže dovoliť pokus o vzlietnutie.

Kontakt

Športový klub LEMUR
sídlisko Jas 934/3
924 01 Galanta

+421 903 376 080

© 2021 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode